Direktlänk till inlägg 17 september 2010

Konstigt - Kontakten försvann!

Av Sussi Gunnarsson - 17 september 2010 10:05

Konstigt... när jag slutar höra av mej försvann visst kontakten med vänner ... men då var det ju jag som hörde av mej så vi umgicks, förmodligen hittade dessa vänner bättre vänner :O

Då är man nog inte så intressant att ha som vän, lite trist då jag tyckte mycket om dessa flickor!

Men men inte kan jag sitta och sörja dem när jag har många andra vänner kvar som inte bara jag hör av mej till hela tiden! =D

 

 

 

Sjuk! ja usch jag och lille hjärtat är fortfarande sjuka, men nu får jag tyvärr inte vila mera, måste ut och fixa allt inför imorgon. Då har vi namngivning för vår lilla gosse!

 

Sen måste jag säga att jag har världens Bästa Mamma som stöttar och hjälper till nu när jag är som dåligast!

Tänk om jag inte haft min mamma! usch hemska tanke, Älskar dej Mamma över allt annat, du är den finaste kvinna i världen och när jag blir stor ska jag bli exakt som dej!   

 

 


 
 
Maria

Maria

17 september 2010 10:19

Hej gumman!
Vilken fin lite son du har :)
Vänner kommer och går men det är svårt och hitta vänner som består.

http://htt://minviktrevolution.bloggplatsen.se

Sussi Gunnarsson

18 september 2010 23:17

Ja dem där vännerna som består är verkligen svårt att finna (eller veta vilka dem är).
man tror ibland det om vissa men ack så fel det blir ibland! =D men så är ju livet :D

 
Frida

Frida

17 september 2010 14:45

Inget att sörja över, men förstår dig!
Har haft många vänner som jag endast träffade om jag tog mig initiativet att höra av mig, ska det vara på dom villkoren så är det inga riktiga vänner! Ta vara på dom där det inte bara är du som kämpar för en vänskap! Ta vara på dom som ger det detsamma tillbaka :)

http://www.mammafrida.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Mrs X

17 september 2010 18:54

SKa du säga som är falsk och snackar ! Lär dig ta vara på dina vänner istället så kommer du ha mera, och sluta klaga för fan!

Sussi Gunnarsson

18 september 2010 19:13

Ganska fegt att inte skriva sitt namn...?
men förmodligen tog personen i fråga åt sej av detta inlägget.... =D

 
Ingen bild

Maggan:)

18 september 2010 02:06

Mammor är alltid bäst;)

Sussi Gunnarsson

18 september 2010 19:13

Ja det är dem verkligen =D
hoppas allt är bra med dej och ALLA =D

 
Ingen bild

Maggan

19 september 2010 21:28

Det är kanon bra med oss=) Trött som tusan bara men det är väl normalt haha. Hoppas allt är bra med er=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussi Gunnarsson - 24 september 2010 22:42

Dagen började med en efterlängtad fika tillsammans med en god vän och hennes otroligt goa pojk! sen skildes vi åt och jag gick en runda på stan och fixade, sen kom Besöket med tåget! Det bestod av en tjej en go sådan =D Det var C Faster som kom...

Av Sussi Gunnarsson - 21 september 2010 20:21

Dagen började med BabyRytmik i Asarums församlingshem med goa mammor och barn, Mys! iofs tröttnade C ganska snabbt idag och var gnällig/trött/hungrig/inget passade. =D   Sedan fortsatte jag in mot stan efter detta och tog en Lunch med en fin ...

Av Sussi Gunnarsson - 21 september 2010 07:53

Nu äntligen har jag insett vilka som är mina vänner och vilka av dem som är värda att behålla... orkar lixom inte ha sådana halvdana vänskaper lika bra att löpa linan ut!     Nu är vi vakna och pigga, ska göra oss iordning för babyrytmik, Mys!...

Av Sussi Gunnarsson - 18 september 2010 19:02


   Så nu har dem sista gästerna åkt hem (med undantag för mamma och pappa och lillasyster, som bor här och även stora syster med pojk som bor i annan ort annars) Dagen har varit helt perfekt, jätte trevligt med alla gäster och god mat -Tack Mamma- ...

Av Sussi Gunnarsson - 18 september 2010 10:44

Igår anlände min kära storasyster med lillkillen, Mys! dem kom för att vara med på namngivningen för Charlie, så nu är vi i fulla gång med att förbereda och göra allt iordning!   På Menyn står det: 3 sorters lax, Grekisk Potatissallad, ost...

Presentation


Livet Som Sussi kommer förmodligen bestå av inlägg om bajsblöjor, jobbiga (även goda) nätter, min pojks framsteg, mitt liv som mamma i största allmänhet! ska väll ändå få med saker om bara livet, husletande, sällskap med vänner och annat roligt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards