Alla inlägg den 11 september 2010

Av Sussi Gunnarsson - 11 september 2010 21:47

Tänkte ge mej på det här med att blogga, frågan är kommer jag orka och kommer jag gilla det?

jag ger det en chans och hoppas jag fastnar, vill vara så duktig som alla andra bloggare ute i världen =D

 

Så mitt alldeles första blogginlägg någonsin kan jag förklara att jag är Sussi 26 år sambo med en helt underbar kille (D) vi har en pojk ihop (C) som är 4 månader den 15.

D har en pojk sedan innan (S) som snart fyller 5 år.

jag, D och C bor tillsammans i lägenhet, men letar hus hela dagarna =D

 

Orkar inte skriva sådant som vad mina intressen är eller vad jag gillar att göra... bla bla bla enkelt och kortfattat har ni fått veta vem jag är.

 

Mer får ni väll veta och lära känna med tiden som min alldeles egna blogg växer.

Presentation


Livet Som Sussi kommer förmodligen bestå av inlägg om bajsblöjor, jobbiga (även goda) nätter, min pojks framsteg, mitt liv som mamma i största allmänhet! ska väll ändå få med saker om bara livet, husletande, sällskap med vänner och annat roligt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards