Alla inlägg den 18 september 2010

Av Sussi Gunnarsson - 18 september 2010 19:02

   Så nu har dem sista gästerna åkt hem (med undantag för mamma och pappa och lillasyster, som bor här och även stora syster med pojk som bor i annan ort annars)

Dagen har varit helt perfekt, jätte trevligt med alla gäster och god mat -Tack Mamma-

C har fått jätte mycket fint, lite av varje (inget nämnt inget glömt, eller hur man säger) =D


Nu är man så mätt och go o trött, allt på en och samma gång.

Nu ligger C och sover med stora moster och kusinen, Mys!


Om någon av er som varit här idag läser, TACK för en jätte lyckad dag för Charlie och för oss i familjen =D


Mätt... haha nu blir det popcorn godis och bubbel mys ;D

Av Sussi Gunnarsson - 18 september 2010 10:44

Igår anlände min kära storasyster med lillkillen, Mys!

dem kom för att vara med på namngivningen för Charlie, så nu är vi i fulla gång med att förbereda och göra allt iordning!

 

På Menyn står det:

3 sorters lax, Grekisk Potatissallad, ostpajer, grönsallad!

till efterätt blir det äppelpaj, kola/chockladpaj, glass/maränger och Grädde!

MMM gott!

 

Ska bli super trevligt att alla träffas, släkt på båda sidorna!

C är fortfarande lite krasslig men så är det, han får sova ofta helt enkelt =D

 

nu förbereda kameran så den är i sitt bästa läge och redo att fota mycket, tänkte ta lite familjer bilder! =D

 

Tack vill jag ge till min mamma och pappa för att vi får låna huset och samlas här, lite lättare än i en lgh.

 

nu ska jag återgå till fixandet så skriver jag av mej senare eller imorgon igen =D

 

Puss och kram

Presentation


Livet Som Sussi kommer förmodligen bestå av inlägg om bajsblöjor, jobbiga (även goda) nätter, min pojks framsteg, mitt liv som mamma i största allmänhet! ska väll ändå få med saker om bara livet, husletande, sällskap med vänner och annat roligt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards