Alla inlägg den 12 september 2010

Av Sussi Gunnarsson - 12 september 2010 09:41

Morgonen börjar med att jag får sovmorgon en timme, D tar C när han vaknar 05.55

jag sover vidare till 07.00 då tvätten ska påbörjas i den gemensamma tvättstugan, kommer ner och ser att det bara finns en fungerande tvättmaskin....jag som tänkt tvätta massor, (tvättid 7-12) men jag får tvätta så mycket jag hinner och förmodligen torka uppe i lgh istället.

nu är 3-dje maskinen inne, jag sitter här och kopplar av och mitt lilla hjärta har somnat i famnen på det stora    =D

lugnt och skönt en tidig söndag som denna.

 

Lägger Till:

Tillbringat eftermiddagen hos min mamma, varit ute och gått, lagat hemmagjord pizza och spelat yatzy. (btw. mycket dåliga tärningar)

C har badats och nu sover han, förmodligen bara ett powernap för att sen vi nio sova för natten =D

 

Imorgon bär det av till sbg för att hälsa på hos vännen F, ska bli trevligt att träffa mammor och barn och kolla in nya boendet =D

 

nu blir det slappa sen sova =D

 

Presentation


Livet Som Sussi kommer förmodligen bestå av inlägg om bajsblöjor, jobbiga (även goda) nätter, min pojks framsteg, mitt liv som mamma i största allmänhet! ska väll ändå få med saker om bara livet, husletande, sällskap med vänner och annat roligt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards