Alla inlägg den 21 september 2010

Av Sussi Gunnarsson - 21 september 2010 20:21

Dagen började med BabyRytmik i Asarums församlingshem med goa mammor och barn, Mys!

iofs tröttnade C ganska snabbt idag och var gnällig/trött/hungrig/inget passade. =D

 

Sedan fortsatte jag in mot stan efter detta och tog en Lunch med en fin vän och hennes Pojk, jätte trevligt och härliga samtal! =D

 

När jag sen sätter mej i bilen för att köra hem, trött som jag var  fick jag ett sms av en mycket härlig Kvinna =D som frågade om jag hade lust att hälsa på en runda vilket slutade med Äppelpaj/glass, Kaffe (lite kallt, hahaha) och massa sqaush... vad nu det är för konstig förvuxen Gurkliknande sak ... mmm jätte gott... eller?! kunde inte riktigt bestämma mej för vad jag tyckte om det där.

 

Nu vilar man framför datorn, lilleman sover och stora mannen sitter i soffan.

Spaggetin och köttfärssåsen gled ner lätt, Hungrig var jag!

nya nappar kokade och nappflaskorna diskade... allt färdigt utom att fixa för morgondagen.

 

För imorgon beger jag mej till sbg för att träffa F, ska bli trevligt!

 

  <--- HAHA den var väll för söt

Av Sussi Gunnarsson - 21 september 2010 07:53

Nu äntligen har jag insett vilka som är mina vänner och vilka av dem som är värda att behålla... orkar lixom inte ha sådana halvdana vänskaper lika bra att löpa linan ut!

 

 

Nu är vi vakna och pigga, ska göra oss iordning för babyrytmik, Mys!

Sen efter det blir det en runda in till stan för att träffa 2 söta vänner + barn! Ännu mera Mys =D

 

ska även kolla läget efter present till min kära moder =D

 

Presentation


Livet Som Sussi kommer förmodligen bestå av inlägg om bajsblöjor, jobbiga (även goda) nätter, min pojks framsteg, mitt liv som mamma i största allmänhet! ska väll ändå få med saker om bara livet, husletande, sällskap med vänner och annat roligt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards