Alla inlägg den 15 september 2010

Av Sussi Gunnarsson - 15 september 2010 06:34

Usch vaknade med ont i halsen och en förkyld näsa, Illa!

nu blir det till att dricka c-vitaminer och vara duktig, måste bli frisk får inte bli dåligare än såhär!

 

Chockad: Igår på Babyrytmiken blev en av mammronas jackor stulen, det som chockar mej är att hur i h*lvete kan man vara så fräck att man går in i ett församlingshem lyfter väck en barnoverall för att sedan ta jackan som hänger där under!

inte nog med det så finns vissa av hennes saker i jackan!

visste att det finns idioter och trista människor men va F*N.

 

Jag blir bara så trött!

Nu ska jag sysselsätta lilla hjärtat så han blir trött och vill sova ;) för det vill jag!  =D

 

 

Presentation


Livet Som Sussi kommer förmodligen bestå av inlägg om bajsblöjor, jobbiga (även goda) nätter, min pojks framsteg, mitt liv som mamma i största allmänhet! ska väll ändå få med saker om bara livet, husletande, sällskap med vänner och annat roligt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards