Alla inlägg den 14 september 2010

Av Sussi Gunnarsson - 14 september 2010 15:33

Har idag inhandlat min stora favorit, så nöjd över mitt köp!

det blev en Molo lurvfleece inhandlade den i butiken: Bus och Rackartyg i Karlshamn.

Att man kan bli så kär i ett klädesplagg, men C är ju sååå söt i den!

och han är ju klart värd det bästa mitt lilla <3 

  

 

 

Nu blir det lite städning (som vanligt) sen ska vi på husvisning i Svängsta, och flera hus står på tur =D

Av Sussi Gunnarsson - 14 september 2010 07:45

   Dagens Kläder går till Nova Star tröjan som C fått av sin pappa, D har inhandlat den på -Fröken Siv i Hässleholm.

Som för övrigt är en super mysig butik och fin service.

D köpte även ett par super fina matchande jeans från NS, men tyckte inte det passade med jeans när man ska på baby rytmik =D

Byxorna är inhandlade på Lindex och dem har C fått från sin faster F.

 

Dagen för övrigt blir lite baby rytmik, sen en runda till BVC för vägning.

Sen rör vi oss in till stan en runda för att se om jag hittar mej ett par leggings som jag ska ha på lördag  =D

 

uppdaterar mer senare ikväll =D

Presentation


Livet Som Sussi kommer förmodligen bestå av inlägg om bajsblöjor, jobbiga (även goda) nätter, min pojks framsteg, mitt liv som mamma i största allmänhet! ska väll ändå få med saker om bara livet, husletande, sällskap med vänner och annat roligt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards